Kategorie

Doporučujeme

Postup při reklamaci


Před každou reklamací je nutné kontaktovat prodejce!


Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem obchodě 
24 měsíců (není-li uvedeno jinak) (např. žárovky). 

Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.

 

Při zjištění závady nejprve kontaktuje kupující prodávajícího telefonicky pro urychlení vyřízení reklamace. Poté zašlete na náš e-mail: info@pm-style.cz popis závady, fotografie poškození a kopii dokladu o koupi. Prodávající se k reklamaci vyjádří co nejdříve ode dne jejího obdržení a navrhne postup řešení.


V případě vracení zboží NEZASÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU ! 

Dobírky nepřebíráme !



Veškeré doplňky jsou určené pro montáž odbornou dílnou nebo servisem.

Laminátové doplňky (nárazníky) je  nutné vyzkoušet a dopasovat přímo na vozidle.

Případné reklamace zboží spojené s neodbornou montáží, nebudou uznány!!